Το Πρώτο Μας Βιβλίο


Open publication - Free publishing - More greece

Γραμμένο από τους μαθητές της πρώτης τάξης των σχολικών κελιών. Διαβάστε τα ποιήματα τους και τις περιπέτειες τους τα οποία μπήκαν σε αυτό το βιβλίο με αφορμή μια σχολική εργασία! Όπως καταλαβαίνετε αυτή είναι η υπόθεση του σάπιου ψευτο-βιβλίου. Η ιδέα ήρθε από ένα ανηψάκι που ήρθε να το βοηθήσω να γράψει μια περιπέτεια για μια εργασία του. Μετά έκατσα και έγραψα μερικές άρρωστες και μερικές μακάβριες ιστορίες. Την επόμενη μέρα τελείωσα γραπτά και εικαστικά και σας το παρουσιάζω. 16 Μάη 2011
...
Πριν πολλές μέρες είχε πολύ καλό καιρό. Ο θείος μου, μου είπε πως είδε μια αρκούδα στα δέντρα πίσω από το σπίτι μου. Πήγαμε με τον θείο μου πίσω από το σπίτι μου με τα πιστόλια μου. Ο θείος μου δεν είχε δικό του πιστόλι και του έδωσα εγώ ένα δικό μου παλιό αλλά καλό. Ο θείος μου με κρατούσε σφιχτά με τα χέρια του για πολύ ώρα για να με προστατέψει απ’ την αρκούδα, αλλά εγώ δεν έβλεπα την αρκούδα. Ο θείος μου, μου είπε να βγάλω το παντελόνι μου για να δει η αρκούδα το πουλί μου και να τρομάξει και να φύγει. Δεν πρόλαβα να το βγάλω. Η αρκούδα βγήκε από το δέντρο και έφαγε τον θείο μου.
...